Wednesday, February 24, 2010

Cik Bakal Pengantin..

ehem.. ehem.. (b'dehem sbb sengal.. huhu..)
sepanjang 2 minggu ni aku asik je kuar merayau2 dan merayap2..
bukan saje2 ok..
tapi ade tujuan dan kemudian baru la aku mengulau-ngulau..
(sambil menyelam minum air.. sori en gaban.. i banyak x mintak izin.. sementara bujang.. ;p)

antara tempat2 yang aku ingat aku pegi ialah tempat2 makan..
ada 2 tempat.. sedap weh.. ni serius aku x tipu..

ni mee udang banjir..
lokasi kat sebelah masjid batu 10 tg karang..
kat tepi jalan besar je.. kalau nak banyak udang mintak yg harga RM5..
seperti dlm gambar..


ni pulak chicken chop sg besar..
lokasi berdepan dgn PETRONAS sg besar.. tepi jalan besar jgk..
kalau dr kuala selangor, kedai ni belah kanan..
harga RM 11.00 sepinggan.. serius kenyang..


mereka laa teman2 aku di kg.. GSTT 2009..
ade jgk yg dah x jd GSTT lagi mcm aku thn nih..
sdeh beb xde keja lagik..

td banyak lagi aku nak cite..
ni dah lupe plak.. lenkali la aku taip..

*serius aku sedang nebes.. bukan tipu.. tapi buat2 dek je..
makin nebes makin banyak aku makan..
takut plak baju pengantin x muat.. huhu..

No comments:

Post a Comment