Monday, May 17, 2010

Sambutan Hari Guru

td ada sambutan hari guru peringkat skolah.. macam biase aku suke buat karangan bergambar.. layan..

ok.. ni cikgu cikgi sedang berkumpul sebelum berarak masuk dewan..


ini pulak en pengetua yg sporting..


ikrar guru..


see.. cikgu akmar dah berikrar & berjanji.. i sanggup buat ape saje utk jadi cikgu tetap.. tolonglah thn depan dapat.. tolongggg.. penat okeh keja kontrak..


mari menyanyi.. lalalala..


lepas abis berucap, berikrar & menyanyi kat dewan td.. bermula la aktiviti sukan teras & jugak sukaneka.. bola tampar ~ cikgu pompuan vs student.. cikgu menang.. bola sepak ~ cikgu laki vs student.. cikgu kalah.. tapi cikgu dapat hadiah sbb student kesian.. hari guru kan.. huhu.. ape daa.. pastu ade lumba beskal paling lambat.. sepeti gambar dia atas.. aku nak masuk sbb ade lg beskal kosong.. tapi segan lak pakai baju kurung sorang2..


ok.. ni pertandingan teka gaya.. berpasangan.. macam main win lose or draw.. tapi x lukis2.. kena buat gaya tanpa suara.. mesti la aku aku & dora jd johan.. aku buat gaya, dora teka.. kan kuat belakon.. haha.. ;p


acara bowling kelapa.. 1 pon x kena.. caittt.. ada banyak lagi aktiviti tp malas nak upload gambar plak..


last skali acara penyampaian hadiah kat dewan.. diselang selikan dengan persembahan dari guru2 & student.. gambar di atas en pengetua tengah nak nyaniy lagu kau kekasih awal & akhir.. best.. suara sedap bleh jd artis la bos.. pape pon selamat hari guru untuk semua guru walau di mana saja anda berada..

* kekasih awal & akhir saya = en mohd gaban.. ;p

No comments:

Post a Comment