Tuesday, July 13, 2010

Hobi En Suami..

saya dah kawin.. jadi saya ade seorang suami.. suami saya nama gaban.. gaban ada banyak hobi.. bile dah dgn hobi die biasenye die x layan bini.. contohnye bile die tgh main game.. huhu.. ok.. ekceli yg nak cite sgt kat sini ialah gaban ade hobi mahal.. kalo ade duit lbeh bleh la tiru.. tp dinasihatkan JANGAN..!!!

1. DSLR (camera die yg die beli mase bujang.. tolak campur darab bahagi lagi sket jek dah nak same harga ngan hantaran aku..) huhu.. aku rase pasni kalo die beli lense baru lagi dah kompem total duit yg die leburkan kat camera ni = hantaran aku ms kawen.. ntah2 lbeh lg kot.. ;p

2. baru2 ni die beli RC helikopter plak dah.. ok.. mungkin x mahal sgt.. tp bagi aku dgn harga mendealah ni aku boleh shopping sakan.. owh.. sudah sgt rugi ye aku rase.. pastu balik kg baru2 ni die main heli ni kat luar umah skali sangkut kat pokok kelapa.. dan patah.. see.. macam gambar kat bawah nih..

aa.. ni la naseb heli yg baru berumur 3 hari.. aku plak yg frust sbb aku tau gaban mesti melabur lagi utk repair heli nih.. haihh.. die dah repair pon.. nnt die balik aku siasat bape harge repair tu..


ni la wajah kesayangan hamba yg frust sbb die sendiri yg main x hati2 smp ekor heli ni tercabut.. tu la gaban.. lenkali mintak izin bini dulu.. hoho.. ampun abg.. ok.. pesanan utk en gaban.. pasni kalo u ade hobi2 mahal camni lagi, i report kat mak trus.. kalo nak i tutup mulut, bawak i g shopping.. ;p

1 comment:

  1. aku setuju sgt dgn ayat berbaur ugutan yg last skali tu.. hahahaha...

    ReplyDelete