Saturday, January 1, 2011

Salam Tahun Baru 2011

tahun baru sudah datang.. ini bermakna dgn rasminya aku tiada pekerjaan sbb kontrak cikgu tamat 31 disember 2011.. buat mase ni aku suri rumah sepenuh masa.. yg menghabiskan mase dgn suke2 aku & tiada rutin harian.. aku siap dah kumpul stok movie korea & jepun utk dilayan di kala kebusanan..

apekah surirumah ini ade azam baru..?

jawapannya : xde.. azam lama aku belum tertunai.. mesti tunaikan azam lama.. wa mau cari kerja TETAP maa.. sudah penat lo keja kontrak.. sbb bila smp waktunya anda paham bahawa anda telah tiada kerja.. huhu.. tapi ada tambahan.. wa rase wa mau cari kerja yg wa boleh kerja sambil menjaga kebajikan en suami wa.. (wa x mau pjj lagi.. sadis.. asik emo + ujan jek bile en suami o/station xleh balik..) tambahan lagi x lama lagi ade kemunculan org baru plak.. kang baby nangis, ibu die pon nangis same.. sape nak pujuk sape nnt..? haha.. x tabah langsung..

ok.. itu saje azam wa.. ekceli mcm byk.. tp tu lbeh kpd wish list kot.. wish list thn baru ni adalah sgt byk.. nnt buat entry lain laa.. kang pengsan en suami bace.. pastu kang bile dah bace die tanak balik kg lak.. bini mata duitan.. hoho..

No comments:

Post a Comment