Wednesday, May 4, 2011

Hatiku Calar Balar..

biar gambar yg menceritakan segalanya.. sedih ok.. sedih.. en wiraku.. sebelum kawen mesti la aku paling sayang en wira ni lebih drp yg lain.. ni je la yg aku ade pon.. nampak cam ok kan.. tapi..

hamik.. eksiden langgar apetah aku x tau sbb bukan aku yg buat.. kejadian berlaku mase aku dalam pantang.. owh.. hati aku kemek dan bagai diketuk lalu meninggalkan kesan karat & tidak lg cantik di hati same seperti ape yg jd pd en wira.. x suka..!!! dah la x keje.. mane mau cari pitih..

seb baik ade ain sayang.. terubat jgk luke kat hati.. parah weh hati aku sebenarnye.. rase nak bergolok bergadai jek nak pulihkan en wira.. hati aku sakit selagi en wira x kembali kpd rupa asal.. sabar.. sabar..

tgk ni ayah.. kaki mulat ain pakai stokin ketam.. kaki x mau diam.. amik gambar goyang jek..

No comments:

Post a Comment