Monday, September 12, 2011

Interbiu & Interbiu..

aku kan xde keje.. jd keje aku skarang anta resume kat mane2 yg patut.. pastu sape yg panggil intebiu sume aku pegi.. main sebat jek.. tp baru2 ni terbukak hati nak join bidang hartanah kembali.. x kire kampeni besar ke kecik, sume aku anta resume.. ekceli sblm puasa dh g intebiu kt subang permai.. dah dpt ofer keje jual umah.. tp stat 1 okt.. takde hal la cepat ke lambat.. aku standby jek laa..

dan td.. ade lg 1 valuation kampeni panggil.. aku intebiu ngan prof rahman beb.. huhu.. jmp sapex smlm br tau company tu prof rahman punye.. mesti la ms nak intebiu td aku cuak sbb ms study dulu die suke tanye banyak2 soalan buat smp student cuak2 la x tau nak jawab.. tp td tadak tanye ape pon.. awak penah buat report? tau buat report kan..? dulu praktikal kat mane..? ade kenderaan? buleh g inspection sendiri..? puhhh.. lega.. x kesah la dapat ke x.. tp penat aku cuak nebes2 bedebar2 dalam hati.. siap x selera nak bekpes lg.. hoho..

tp rezeki intebiu aku thn ni sume mudah2 saje.. x mcm ms baru2 lps grad dulu kow2 punye soalan ms intebiu.. cume bile offer x bape menarik, tawaran2 keja terpakse ditolak.. owh.. agak sayang.. nnt kalo bebile rajin aku nak buat entri pasal soalan2 intebiu yg biase tanye laa.. kacang jek kalo soalan2 wajib tu.. same je sume kampeni pon.. maklum laa.. aku ni kaki g intebiu.. keje nye tak jgk.. diulangi.. kalo aku RAJIN.. huargghhh.. ngantok.. nak join ain tido..

No comments:

Post a Comment