Saturday, June 30, 2012

Pengikrar

mase ni kami klas kami kanak-kanak PJ kena jd AJK utk program roadshow derma organ kat ipg.. pg tu ade program forum berkaitan dengan perdermaan organ.. ahli panel yg terlibat adalah seorang doktor, seorang ustaz dan seorang ibu yang anaknya adalah seorang penderma organ.. program ni hr sabtu.. jd sah2 la kan aku x dapat blk kg bile terlibat jd urusetia.. tp rupa-rupanya berjodohan nak jumpa dengan seseorang yg dah lama sgt aku nak jumpa.. yg mmg aku berhajat besar nk jumpa orang tersebut masa aku datang ke bumi utara ni..

x lain x bukan beliau adalah ibu kepada arwah kawan saya.. makcik.. saya sgt2 touching mase jumpa makcik.. lagi2 bila jumpa dalam IPG yang langsung x terduga.. x dapat nak gambarkan perasaan saya.. cuma ada air mata gembira.. makcik & pakcik datang sbb jd salah seorang panel jemputan doktor.. anak mereka yg menjadi penderma organ adalah rakan saya semasa di uitm perak & shah alam.. rakan yg penah tido sebilik malah sebantal.. seperti kembar saya sbb besday kami sama.. huk.. serius touching.. kali terakhir saya jumpa makcik mase kenduri kawen saya.. saya cuma pos kad, x sangka makcik datang jgk dr jauh.. itu jgk buat saya sgt tersentuh.. amboi ayat.. makcik.. nnt bila2 sempat saya singgah umah makcik.. kita sembang lama..

rindukan arwah kawan saya.. al-fatihah buat alina norhana..



2 comments:

  1. aku rindu arwah jugak..aku kursus kat inspen jumpa sazila, mmm mmg xleh ckp lgsung, aku terbayang arwah bila tengok muka sazila...mmg hmpir sama perwatakannya....

    ReplyDelete