Sunday, October 27, 2013

Penangan Interview..

aku dapat tahu nama naik utk interview ptg 23okt.. ms tu tgh siap2 nak g putrajaya ada konvo adik2 aku.. siap2 g ptg sbb tido umah tok sedara.. skali dapat sms dr kengkawan cakap gud luck inteview.. ape ke hal.. aku tgh kalut berkemas.. x dan bukak intenet.. pastu depa cakap aku dapat inteview 28okt.. okeh.. sbb aku ingat tarikh hr tu 20 hd.. so ada lg seminggu.. sempat nk stadi.. skali bukak kalendar tu diaaa.. esok dah 24hb hr kamis.. hari tu dh x kira sbb 1 hari kat putrajaya.. trus tepon mama mintak tlg buatkan name tag.. tinggal hari jumaat, sabtu dan ahad.. ahad pon x kira dah sbb kalut nak anta ain blk kg.. pastu amik adik n nenek aku teman g putrajaya tido umah tok lg.. owh ye.. gaban x dapat anta aku sbb ahad die dah start masuk kursus seminggu.. jadi pasrah lah aku..

hr jumaat bgn tdo dr pg pulun stadi.. petang tu lps asar baru nak g potostat sijil2 yg xde.. mlm smp isyak tu otak aku dh tepu.. rase nak muntah macam stadi nak g exam pedagogi.. melampau banyak nak baca dlm masa 2 hari.. sbtu pagi baru nk cop sign pengesahan.. mujur en suami boleh sign.. kalo x lagi kalut.. sambung lagi stadi.. tanpa mempedulikan anak dan suami.. huhu.. sedih pon ade.. terharu pon ada.. en suami masak sarapan dan masak teghari untuk hr tu.. sang isteri x membantu.. nk tgk ape die masak?? hehehe..
cekodok pisang.. jgn pandang pada rupe sbb rasa die tetap sedap.. he

ain tolong ayah masak..

ayam goreng kunyit..

ptg plak.. baru  nak cr tudung g pasar malam.. baju kurung yg aku ada tu kebanyakkannya pakai dgn shawl.. br la terhegeh2 nak cr tudung bawal.. time kasih gaban kerana sgt memahami situasi saya.. dah tu, aku ni ntah kenapa asik nak emo.. stress melampau.. salah sikit aku rase nak hangin 1 badan.. padahal xde ape pon.. org gurau pon aku nak marah.. aik.. ko  dah kenapa stress smp camtu..

pg ahad nak balik kg, nangis2 dulu salam gaban sbb stress yg melampau menyebabkan aku asik emo je.. pastu asik sakit kepala.. sian ain dgn ayah.. otw blk kg singgah beli kasut.. smp kampung lbeh kurang kul 12.30 pastu kul 3 gerak ke putrajaya.. phuhhh.. lap peluh.. smp putrajaya pon aku masih pening2 lalat rase mabuk nak mutahkan stress.. sehinggalah esok nak inteview.. sambung entry lain..

No comments:

Post a Comment