Monday, November 30, 2009

Memancing Ikan Kecil..

haha.. bakpe aku post tajuk macam tu.. aktiviti waktu cuti.. kalo ko x kawin lagi irm, aku tdo umah ko mlm nih cam dulu2.. pastu sok lepas subuh bleh aku trus pancing kan besar.. ikan tu mesi lapa nak cari sarapan..haha.. tapi hari ni memang ikan yang aku dapat ikan kecik2 je.. sok usaha lagi..

lokasi : parit2 tepi umah irm (sawah sempadan)
peserta : apis (laki irm), amirul (adik irm) & aku..


apesal aku sorang2 je yang dapat ikan kecik nih.. hu.. xpe2.. sok aku pakai umpan udang galah..

3 comments:

  1. peh.. cam bes je..
    fes n last aku mancing adalah kt Kelong, Sabak Bernam sana.. terus mancing kt laut tuh. macam la terel sgt. ape pon tak dpt. hahaha..

    aku tgh larang laki aku mancing skrg..
    bahaya bagi bini yg sedang mengandung.. aiceh..

    ReplyDelete
  2. huuu...
    aku pon dah lama x mancing kat umah irm..bestttnye minah!!!
    last yg mase haziq n aiman mancing tu laa eh..

    selamat berkecimpung dlm dunia blogging..
    tapi,berhati2 laa dlm ape segala perkataan dan ayat yg ditulis..
    sbb kdg2 manusia ni sering salah faham dan salah erti dgn ape yg cube kite sampaikan..
    kemudian, salah menafsir dan salah menghakimi seseorang itu atas ape yg disampaikannya...
    hanya kite sendiri je yg tahu ape yg kite tulis dan ape yg kite cube sampaikan..
    cewwaaahh...tp betul minah...percayalah!

    lama x jmpe ko!
    nape x dtg beraya haji kat umah aku??
    OoOOooo..lupe plak...rumah ko jauh gille ngn rumah aku...kene naik kapal tebang laa...
    lupe...hehehe... =)

    ReplyDelete
  3. poonz : he.. ko kene berpantang dulu la buat mase nih dari hobi memancing..
    angah : aku bukan tanak dtg.. tp x b'kesempatan.. nnt ujung2 minggu yg aku freen kalo ko balik kg, aku g umah ko yek..

    ReplyDelete