Wednesday, March 31, 2010

Sambung Cerita Nikah..

detik2 nebes.. time ni nebes aku x bape rase sbb aku sgt2 lapar.. pedih perut mengatasi segala perasaan.. aku x mkn 2 hari akibat nebes yg amat sgt.. kesian..


salam.. 2 kali..


moga diberkati.. amin..


mase ni aku rase sedih & sayu sbb akhirnya aku dapat dinikahkan oleh abah.. semuga abah sehat selalu..


bacaan taklik..


sign.. pengakuan..


batal ayaq semayang.. aku xde wuduk pun time nih.. hehe..


1st time..


mak.. ibu mertuaku..


mama & mak (mak yg jage aku mase kecik..)..


abah & mama.. mase kenduri sanding xde pon amek gambar.. x sempat.. rugi..


anak buah-buahan bersama ACIK2..


poonz pakai telekung.. sempat lagi.. huhu..


MXARians..


rakan gedik..


peace..


Nita & K.Ila seCIMB..


Mei Mei & mama..


en anas (yg menjadi org penting time aku nikah.. sbb die dok sgt dekat ngan pengantin.. huhu..) & sapex..


mase korang begambar ni aku mane eh..?


GSTT yg dtg lmbt mase org dh xde..


keta dayah..


pokok keladi lagi..


majlis tamat..

3 comments:

  1. muslimahnya aku sbb dtg majlis ko pakai telekung.. siap tertinggal telekung tu. hahaha..

    laki aku ckp dia bangga sbb dpt jadi part of the saksi-saksi.. perlu ke? haha..

    kalau ko nak tau, dia amek duit mas kawen tu boh dlm handbag aku. dgn frame2 skali. sbb dia kata duit tu terbiar je kt situ.

    ReplyDelete
  2. haha.. sengal ye anas.. seb baik ko seorang yg jujur poonz.. huhu..

    ReplyDelete
  3. hahahaa...suka ar entry ni sbb byk gambor aku..hehehe...mmg gediks...

    ReplyDelete