Tuesday, March 30, 2010

Selamat Pengantin Baru Lina & Saiful

siapa lina..? lina adalah anak buah baru i.. anak kpd abg ramli dan kak pawit (arwah).. arwah merupakan kakak sulung gaban.. aku x sempat kenal arwah tp dari cerita2 yg didengar arwah seorang yg sgt baik dan disayangi oleh semua ahli keluarga.. rase sedikit rugi x b'kesempatan mengenali arwah.. al-fatihah..

berbalik kepada kenduri lina, majlis adalah seminggu selepas kenduri aku & gaban.. lokasi kajang (umah pengantin pompuan) & muar (umah pengantin lelaki)..

telah selamat dinikahkan oleh bapa pengantin pompuan pada
19 mac 2010.. gambar kat umah pengantin pompuan xde sebab gaban tanak amik gambar dgn alasan camera 'cameraman' lina lg besar dr camera die.. huhu..


ni antara rombongan yg pegi ke muar..


nur kaseh qalisya.. ni cucu aku.. sgt comel & baik.. x nangis pon..


pengantin baru sampai..


sweet..


parents pengantin.. abg ramli & mummy baru..


ahli rombongan sudah mau berangkat pulang..

* lambatnye nak minggu depan..

2 comments:

  1. ko pon dah ada cucu minah?
    ok, bleh masuk kelab aku..
    kelab nenek2 muda..
    aku dah ada 5 org cucu..
    kehkehkeh...

    ReplyDelete
  2. aku ade 4 cucu kalo x silap.. hoho..

    ReplyDelete