Tuesday, September 28, 2010

Saya ada Permintaan..

ditujukan khas buat en suami.. memandangkan saya rase sehat dan tidak pitam2 lagi, saya ade permintaan.. nak tggu en suami sian plak en suami dah bz keje luar.. nnt kelam kabut lak bile balik kg.. jadi saya nak berdikari.. boleh x saya..

1. jalan2 bawak kete jauh2 sket cam dulu2 bleh x..? x jauh pon.. paling jauh g KL je (itu pun umah PENARA).. janji x bawak kete sampai kedah ke johor ke.. buleh la saya pegi beraya + g kenduri + g open haus umah kawan2 saya.. nnt saya ajak la sape2 buat teman..

2. g makan Mc D.. tapi tanak yg tapau punye.. nak g makan kat sane.. nak makan big mac.. nak makan GCB (ade lagi ke x ntah nih..)

3. harap permohonan saya ini diluluskan.. ada banyak lagi.. tapi saya mintak sket2 dulu.. boleh la en suami..

1 comment:

  1. haha..boleh tp kene ada kwn..kiki..tetiba aku pulak bg permission..;)

    ReplyDelete