Friday, September 24, 2010

Update Blog Secara Malas-malasan..

banyak menda nak cite.. tp x mari pulak idea yg mencurah2 untuk menulis..

cite pasal raye.. ok.. ni kene tulis nih.. supaya aku x lupe raya pertama aku setelah bergelar seorang isteri.. cehh.. ayat x leh blah.. 1st pagi raya kami beraya kat kampung aku (kira en suami beraya di rumah mertua..).. pastu dah lepas semayang raya, makan, amik gambar sume.. kami pegi plak beraya kat kg en suami.. haha.. cam jauh jek.. pastu sepanjang cuti raya seminggu, keje kami asik la ulang alik.. kalo siang kat umah mertua, malam kang balik umah balik.. pastu sok petang g umah mertua lak.. pagi sok nye balik umah balik.. yaa.. ini adalah rezeki org kawen dekat2.. syukur sbb tahun pertama x gaduh2 nak balik kg sapa.. thn dpn kalo nak beraya kat umah mertua dulu pon xpe.. saya kan isteri SOLEHAH.. =)

pastu cite pasal duit raya.. mesti la aku x dapat duit raya dah kan.. sediakan duit raya dah mmg wajib tiap2 tahun stat dari aku mula keje.. tapi aku dapat duit raya dr en suami.. tu pon setelah memaksa2 en suami supaya bagi jgk duit raya yg dalam sampul.. huhu.. bini sengal..

pastu tetiba aku dah lupe nak cite pasal ape.. lenkali la sambung.. lalalala..

No comments:

Post a Comment