Sunday, May 19, 2013

Gua Kelam Perlis

gua kelam antara tempat menarik yg boleh dilawati di pelis.. jalan nak pegi sangat mudah. ikut je sign board menghala ke wang kelian pastu korang mesti jumpa simpang nak g gua kelam ni.. kat sini best sbb bukan setakat boleh lawat gua.. malah korang boleh mandi manda kat sini.. lbeh kurang macam air terjun tp x nampak la air tu terjun dari mana.. masa ktorang pegi ni mmg ramai family yg datang bercuti siap mandi manda kat sini.. gua kat sini pon cantik.. jalan dalam gua lebih kurang 340 meter sahaja untuk tembus ke seberang gua sana.. apa ada kat seberang sana? aa.. tgk  gambar kat bawah ni.. selepas merentas gua, korang akan jumpa taman "secret garden". cantik sangat taman ni.. tp time ni ktorg  dah penat jd x la beria tgk apa ada dalam taman tu.. kat sini jugak ada kawasan perkhemahan.. ms hr tu pon ade 1 group yg baru abis camping nak balik.. syiok kan dapat camping tempat camni.. natural giler..




  



























No comments:

Post a Comment