Thursday, May 9, 2013

Makan-makan D' Dapur Ibuku Perlis..

lapar.. tp disebabkan dapur mak kami jauh kat kampung kan, jd makanya aku & hosmet amik kesempatan makan di dapur mak orang lain.. hehe..kat perlis ni ada 1 kedai makan yang namanya seperti tajuk di atas.. setahun setengah kot aku duduk sini baru pegi sekali.. padahal dekat je kot.. 5 minit dari umah dah sampai.. disebabkan aku kagum dengan deco kedai ni + makanan yang sedap + harga berpatutan, maka aku promot sape2 yg datang perlis singgah lah di kedai ini.. x jauh dr kangar.. x jauh dr hotel seri malaysia.. kalo x silap sebelah JKR.. meh tgk gambar kalo x caye..


pandangan dari luar.. nampak macam biasa..

tp kat dalam macam rumah.. ade tingkat atas..yg menyerupai loteng la lebih kurang..  ni kami makan di loteng la ni..

makan sambil duduk bersila..

batik sebagai deco ceiling.. x perlu plastered ceiling pon cantik jgk..

brader yg servis dgn pantas dan tuntas..

makanan yang sedap dan mengenyangkan.. yang penting halal.. cewah..

kat tingkat bawah berhampiran cashier.. kat tingkat bawah makan kat meja macam  biasa..

time kasih hosmet sbb kalo aku sorang je mmg x kan tahu n x merasa nak jejak kaki kat kedai ni.. 

No comments:

Post a Comment