Tuesday, December 8, 2009

Tag Oh Tag..

sebelum2 ni aku suke bace kalo korang jwb soalan2 merapu tag.. ni 1st time aku dpt.. patut aa korang malas n tangguh2 jawab eh.. hu.. sbb rupenye aku pon malas.. tapi sbb mata aku x bleh tdo lak, gigih jgk aku jawab soalan2 nih..

1. Adakah anda rasa anda Hot ?

mestilah ye.. haha.. tapi hot --> hangin laa.. bukan hot mcm fasha sandha (pesal nama dia yg aku taip nih..) ;p

2. Upload gambar kegemaran anda..


3. Tak ada soalan pun..kena stori pasal gambar kat atas tu..

bukan gambar ape pun.. gambar cincin kat atas bunga ros.. huhu.. tapi cincin tu skang aku dah pakai.. dan sangat suka ini gambar kerana gambar tersebut di'edit' oleh encik gaban rockers.. gaban yg ROCK itu ok.. haha.. sgt sukeeeee la..

4. Bila kali terakhir makan Pizza ??

dah lama.. x ingat laa.. xde sape2 sudi belanja ke..? hehe..

5. Lagu terakhir yang anda dengar ??

klasik.. nasional.. haha.. (aku kat umah tok sdara nih.. td siang dia pasang radio tu lama.. smp skarang terngiang2 lagu iklan klasik nasional..)

6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ??

menaip sambil layan industan kat channel 108..

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ??

kakak @ kak long : oleh ahli keluarga..
akmar : panggilan formal (masa keja)
minah : oleh rakan sekolah menengah dan uitm (yg rapat2 laa..)
kema : panggilan rakan2 skola rendah
cikgu akmar cute : oleh murid2 i..hehe.. (mahal name nih.. bile tahun blh dpt lagi..)

8. Tag lagi 6 orang

perlukah..? hehe.. (ok.. aku buat jgk.. tp x cukup org nak tag..)

1- gaban
2- ella
3- tiada calon..
4- tiada calon..
5- tiada calon..
6- fiza (saje tag lg wpun tau poonz dah tag ko..)

9. Siapakan orang no. 1 pada anda?
oh.. rahsia.. huhu.. gaban adalah en tunang i..

10. Kata sesuatu mengenai orang no. 5
tiada jawapan.. :D

11.Bagaimana pula orang no. 4
...

12. Pesanan kepada orang no. 6
fiza.. update.. jgn x update..

No comments:

Post a Comment