Monday, December 14, 2009

xde motif..

aku sangat serabut. huh.. bln dpn dah pegang title penganggur.. tahun dpn x tau lg ade GSTT ke x.. kene tggu peruntukan dr kementerian.. dikabarkan kementerian nak kurangkan bajet.. xde bajet, maka xde laa GSTT.. kete lg.. kad kredit lg.. ptptn lg.. parents lg.. pastu nak kawen lg.. banyak barang x beli lg.. aku tertekan..

pulak td tibe2 ade orang nak kawin pakai baju itam.. mama nak aku pakai baju kaler gold.. bakpe gini.. xde org nak tanye ke aku nak pakai baju kaler ape sebenarnye..? dan.. aku tertekan..

2 comments:

  1. pakai baju dgn pilihan kaler yg diingini oleh anda dan pasangan.. biarkan org lain berkata-kata.. persetankan..

    ReplyDelete
  2. poonz : gaban nak kaler itam.. mak aku suro gold.. dua2 pun bukan kaler pilihan aku.. hu..

    ReplyDelete