Tuesday, October 19, 2010

Hepi 4 U..

minggu ini saya dengar 2 berita gembira dari kawan2 baik saya.. kawan2 yg penah tido sebantal.. kawan yang same2 x tido.. kawan2 berjinga ramba ketika bujang senang.. kawan2 same2 makan & same2 x makan sbb sedang miskin.. kawan2 yg bile berjumpa banyak je menda nak gosipan.. hehe..1. kak ila.. kawan yg aku selalu pinjam bahu die dikala duka lara.. agak2 nak ujan, aku lari g KL pinjam bahu.. huhu.. jauh betul lari.. kawan yg baik mase kat CIMB dah bertunang.. senyap2 jek.. akhirnya berjaya jgk johan mencurik hati die ni.. tahniah.. majlis kenduri besar pon dah dekat bulan 12 ni.. sbb tu aku beria2 nak g kedah.. gaban cakap kalo die pegi aku bleh pegi jgk.. tp kalo tetibe die xleh pegi, aku xleh pegi sonsorang.. huwaaaa.. boleh la gaban.. boleh la.. tolong la bagi.. i janji akan jaga diri & Ali..


2. kawan seUiTM.. kawan tido sebantal & kawan malas bangun tido sehingga menyebabkan kami slalu ponteng klas.. juga pegi kelas lambat.. tapi pintu klas dah kunci menyebabkan kami terpaksa x masuk kelas lalu lepak di cafe.. huhu.. kawan makan banyak & kawan gedik2 mase zaman study.. che mas & liza.. tahniah kerana kami sume sedang peknen.. due date sume antara bulan 3 & 4 tahun depan.. huhu.. tapi liza telah mendahului kerana die dah anak kedua.. ohooo.. jauh lagi mau kejar.. gambar ni di amik mase sedang cuti2 m'sia di melaka.. pegi konvo ade sorang pakwe tu (seperti gambar di bawah)..


mase ni pakwe ni pakse2 aku g konvo die.. pucat lesi muke i jumpa bakal mak mertua.. huhu..

** pesanan buat pakwe di atas : cepat pulang..

No comments:

Post a Comment