Friday, October 29, 2010

Perangai Lama Datang Lagi..

jari jemari aku sakit.. dah lenguh tahap gaban.. sebab ape..?? sebab tetibe perangai lama aku yg sangat2 gile + gigih main game datang lagi.. sambil2 melayan cite korea.. manyak syiookk.. banyak lak cite2 korea ngan jepun dalam laptop adik aku tu.. huhu.. dulu zaman2 study aku mmg gigih tdo lambat tetiap hari kul 2 or 3 pagi.. paling gigih adalah x tido langsung smp pg.. tu bukan sebab aku study.. tipu laa kan kalo aku tdo lambat sbb study.. mesti la sbbnye aku main game.. x pon sbb layan cite korea..

sebelum ni aku dok tgk je gaban main game tanpa ade perasaan nak main pon.. tetibe minggu ni aku dah stat main balik.. x leh marah Ali lelebih la nnt kalo keje die dok main game saje.. mak pak die pon hantu game.. aku hantu kecik je sbb aku main game kanak2.. tp gaban hantu besar.. hoho.. en gaban.. ayuh la kite berubah..

malam td dah tido lambat.. pastu pg td aku siap bangun awal g pasar seawal kul 7 pg.. malas masak sarapan aku beli roti canai jek.. pas sarapan aku trus masak tghari.. kul 10.30 pg aku dah siap masak.. pastu sambung main game.. huhu.. sangat gigih kan.. ni aku benti sbb jari aku dah lenguh sgt.. x mandi pg lagi.. x solat zuhur lagi.. sengal..

**en gaban di sana.. semuga berjaya..

1 comment: