Thursday, June 17, 2010

Hari Guru Peringkat Daerah

ini cerita sudah basi.. terlambat update.. cikgu purak2 busy.. hari guru peringkat daerah yg diadakan di stadium kuala selangor.. pada jam 2 ptg.. tarikh x ingat..

dengan moto terbilang di kalangan terbaik..


cikgu2 laki yg dah kepanasan.. kena berjemur mase matahari terpacak atas kepala.. topi pn x dapat menghilangkan kepanasan..


ini dengan maskot skola mane tah.. komputer dgn "berukband" skali.. ktorg try bukak facebook tp x dapat pon.. huhu..


ok.. cite yg last ni.. nampak x baju aku cam huruf A.. ni baju pinjam.. baju korporat aku dah siap tapi aku reject.. elly pon same.. x menepati kehendak kami.. bayar mahal2 tapi buat cam hape jek.. aku ni x de la cerewet sgt.. tp kalo dah lengan baju pon singkat, baju xde kolar, lengan baju xde butang.. ape kes.. aku x puas & dgn x sengaja mase tu jgk aku gaduh ngan dealer baju tu.. sape suro die kerek.. haihhh.. sejak bile aku pandai labrak orang depan2 nih.. gile garang aku skarang..

No comments:

Post a Comment