Thursday, June 3, 2010

Kongsi Ilmu..

lepas kawen ni aku makin suke membaca.. napa tah.. rase ilmu cetek sangat.. jadi sambil2 aku godek2 intenet sambil2 aku search info2 yg aku nak tau.. petua utk dapatkan anak laki atau pompuan.. rupenye buleh diusahakan.. tapi kite hanya merancang & tuhan yang menentukan..

ok.. kalender kat atas tu menunjukkan contoh jadual period seorang pompuan.. 7 hb (START) itu menunjukkan 1st day period dan biasanye tempoh period yg normal antara 6-8 hari.. so antara 15 - 22 hb tu adalah waktu subur.. waktu subur itu kemungkinan utk dapat anak pompuan adalah tinggi.. lepas waktu subur itu adalah kemungkinan utk dapat anak lelaki.. mm.. camtu eh.. aku baru tau.. baiklah.. berusaha..!!

aku dapat info ni dari sini.. untuk keterangan lanjut buleh tgk kat sini..
http://alkiram.net/salam/2007/03/20/petua-mendapatkan-anak-lelaki-perempuan/

2 comments:

  1. dalam kalender cina (ko bleh carik kt tenet) ada gak psl ni. tp dia highlight psl faktor umur sang ibu dgn bulan of conception boleh mempengaruhi jantina anak.

    sila carik table bulanan2 tu..

    ReplyDelete
  2. wah,sudah search..bagus2..nk anak laki dulu ke pempuan..haha menyibuk..

    ReplyDelete