Tuesday, June 1, 2010

I-city..

sabtu lepas aku & kak ila telah menyebok2 nak ikut en gaban pegi I-city.. ye laa.. kalo x dpt ikut nnt i merajuk.. ;p w/pon dekat kat sek 7 tu je, tp aku baru 1st time pegi.. sian aku.. kalo tempat ni wujud mase aku study dulu, mesti tetiap hari aku g.. atas alasan situ banyak lampu, buleh study smp pagi + dapat menjimatkan bil letrik di umah.. kompem dekan.. haha..

yes dear.. ade ape u pandang2 i ni..


kagum la dgn daun maple ni.. cantik..


gaban n the geng.. ape sume pakai baju itam nih.. xde ke baju kaler merah ke.. oren ke.. ijau ke.. purple ke.. PINK ke.. mm.. xde ek.. xpe2.. nnt i belikan baju kaler2 camtu utk en gaban.. soon.. nantikan ye en suami.. ;p


oh bulan.. makna nama aku "CAHAYA BULAN"..
nampak bulan sila ingat aku..


ini pokok sakura.. x dapat g jepun, dpt pokonye pon jd laa..


itu tanglung manyak cantik..


kat sini ada itik, angsa, bangau & katak ijau..


L.O.V.E


merak pompuan tgh tggu merak lelaki.. mane nih..


ehe.. merak lelaki sudah sampai..


bagi makan kah..?


haiwan ape ye.. aku rase mcm rusa.. yg bawak santa tu..


gambar last sbb dah lewat & gaban dah malas.. amik gambar pon dah x ikhlas.. lenkali nak dtg lg buleh yek..? nak jd model lagi.. tempat ni sesuai jgk utk bawak family.. lagi2 budak2.. mesti dorang suka & tanak balik.. tp kalo pegi reramai ngan kengkawan lagi best.. lagi2 yg sawan begambar.. huhu..

* tetiba rindu kat MXARians..

1 comment: