Thursday, June 17, 2010

I-City ~ Adik2..

gigih la aku menaip sekali sampai 4 entry.. ni la padahnye bile nak update blog bertangguh2.. yg paling gigih bile tggu gambar siap upload.. huhu.. sangat memalaskan.. hari khamis mggu lepas (10 jun 2010) aku g I-City lagi.. kali ni ngan adik2 plak.. cuti skola pun.. ekceli aku yg nak merayap.. huhu.. kaki x leh dok diam.. masuk kali ni kene bayar parking rm1.. parking dalam bangunan plak.. apesal hr tu free jek..?

ni adik aku yg ke3.. opi.. dgn rusa santa.. ms pegi ngan gaban hari tu, kami x naik kat bangunan pon.. mendealah ni ade kat tengah2 bangunan..


kat belakang tu ade pokok krismas tp x siap lagi..


opi & balqis kat dalam rumah salji.. kat dalam ni sejuk sbb aircond.. ala2 sejuk sajli la kot..


opi pingu.. comel je pingu tu.. tapi xleh pegang.. nnt kena marah ngan guard..


pastu kat sebelah umah salji tadi ade umah chenese new year.. aku memandai bagi nama sbb banyak tanglung & pokok limau cina..


ade kawasan pameran gambar.. tapi x banyak sangat pon gambar die.. mybe buat syarat je kot..


pastu kami keluar dari bangunan.. kat luar ni ade kawasan pokok2 buah.. tapi nampak x siap sepenuhnya lagi..


silalah melancong ke negeri selangor ye.. banyak tempat menarik.. jemput ramai2 memeriahkan suasana..


mm.. ape ye mendealah nih.. ada roket dan bumi..


bumi ditelan aiman gemok.. haha..


4 orang adik saya yg ade kat umah buat mase ni.. lagi 3 org x balik.. abis cuti skola kang tinggal aiman ngan kak long je laa.. boring la kite kan aiman..


mereka & merak..


aiman pegang kepala bangau.. bangau gigit kaki aiman..


muka paan x clear la plak..


rusa no entry.. tapi opi masuk jgk kat kawasan belang merah putih tu.. aiseh.. gambar opi x leh upload plak..


apetah budak berdua ni gosip..


paan amik gambo sendiri la plak.. apesal x suro kami yg ramai2 ni amikkan gambar..


hoho.. aiman lagi besau dari abang2..


adik ipar gaban kan.. ade cita2 nak jadik otromen plak kot.. ;p

No comments:

Post a Comment