Saturday, June 12, 2010

Wedding Inna & Amin

td baru balik dari bentong.. kenduri ina opismate mase keja cimb dulu.. same2 di bawah jagaan mr k7.. huhu.. tapi ina baik sket x nakal mcm aku, lini & che mad.. dr awal masuk keja dah tunjuk belang.. haha.. tersalah taktik.. tu pasal x dpt sambung kontrak kot..

dari kiri daisy, ila, kalai, zati & aku.. macam beratur kan.. muka sume suci gila kecuali aku.. sengal.. hehe.. kami kat kl sentral ni.. tgh tggu mr k7 datang amik..


ok.. mr k7.. x leh sms mase memandu ye.. gaban.. i dok depan tau.. jd co-pilot la kononnya.. konon2 i la yg paling terer jalan kat kl ni.. tp sesat gak.. ikut jalan jauh plak nak g karak h/way tu..


ok.. ni dah sampai umah ina.. sampai2 jek sakan la sume masuk bilik nak amik gambar dgn pengantin.. ade 4 orang dok atas katil.. (aku x terlibat ye..) skali.. brappp.. katil runtuh daa.. adoilaa.. mane pengantin nak tido malam nih.. haha.. spoil je.. x mungkin kisah ni pengantin lupekan.. x tau la bleh repair ke tak secepat mungkin (sebelum mlm ni.. ni dah kul 7 ptg ms aku taip entry ni.. haaa.. tu zati tgh call ina.. alamak.. katil masih reban.. x dapat diselamatkan.. huhu.. camne nih.. sian pengantin weh.. xpe2 ina.. malam masih banyak..)


akhirnya kami amik gambar berdiri je.. jadi la kan.. puan pengantin yg sangat manis..


ok.. ni mr k7 yg dulu2 aku slalu melawan cakap die.. hehe.. sori boss.. kak ila dah permanent kat cimb sbb die baik & x melawan.. itu etika kerja yg bagus ye.. patut la.. baru aku paham..


dan.. gambar terakhir.. selamat pengantin baru dan semuga berbahagia buat ina & amin.. rindu korang sume (termasuk meja lama aku kat cimb.. haha..)

1 comment:

  1. ui..melampaula korang sian pengantin katil roboh..hahaha..haru betul..

    ReplyDelete